Olyan módszert valósítunk meg, melynek segítségével a gyerekek egyéni tempóban, saját képességeik szerint tudnak haladni a tananyagban interaktív számítógépes tananyag segítségével, ahol motiváltak maradnak, a tanulást élvezik, csökken a kudarcélményük, ám mégis teljesítik a tantervi elvárásokat, mindemellett keresztény erkölcsi, jellembeli fejlesztést is kapnak.
Ez a módszer alkalmas arra, hogy mind a nehezebben tanuló, lassú, mind pedig a tehetséges, gyorsabban haladó gyermek megkapja a számára való fejlesztést. Kis létszámú osztályaink vannak: 10-20 fő között. Intenzív angol nyelvi képzés, élvezetes szakkörök, művészeti iskolánkban színjátszás és rajz-grafika tanszak várja az érdeklődő gyermekeket.
Honlap:http://www.oromhir-iskola.hu
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Hozzászólások
DÍJAK ÉS A PÁLYÁZAT RÉSZLETEI ITT!
3 gyermekem jár az Örömhír Általános Iskolába, 3., 5. és 7. osztályosok. Az iskola légköre családias, szeretetteljes figyelemmel fordulnak a tanárok a gyermekek felé. Fontosak a keresztény értékek, a tanárok ezt példájukkal is mutatják. Mivel kislétszámú osztályokban folyik az oktatás, egyénileg tudják fejleszteni a gyengébb, ill. a tehetségesebb tanulókat is. Mindenkinek szívből ajánlom iskolánkat!
A gyerekeim -azt gondolom túlzások nélkül-a legjobb győri iskolába járnak. Nem elég egy iskolának a tananyagot megtanítani, nem elég a magatartási normákat elfogadtatni és betartani, hanem példát is kell mutatni nekik.Mind a pedagógusok mind a szülők fontos szerepet játszanak ebben. Fontos, hogy a szülő és a pedagógus ugyanazokat az értékeket közvetítsék a gyerekek számára, hogy a két nevelési színtér munkája kiegészítse egymást és ne alakuljon ki diszharmónia az értékek közt. Ez az iskola ebben a legerősebb. Nagyon jó a kapcsolat a gyemekek és a tanítók, tanárok közt és a tanárok és a szülők között egyaránt.Gyermekeim szerint öröm ebbe a suliba járni, és ez engem megnyugtat és elégedetté tesz.(:Horváth Judit
aa
Három gyermekem jár az iskolába.Fiam 8.osztályos, lányaim egyike 7-es, míg a kisebb 3.osztályos.Előző iskolájukban mindig úgy éreztem, hogy csak a nevükre van szüksége az iskolavezetésnek, a fejkvóta miatt. Ha 4 órára értem a gyerekekért az iskolába már csúnyán néztek rám, ha 4.15-re akkor már szóvá is tették nemtetszésüket.Ebben az iskolában minden napra szervezett foglalkozások vannak a gyerekeknek.Tanulás után színjátszókör, tánc, rajz stb szakkör várja a gyerekeket.Így a szülőnek több lehetősége van hogy gyermeke idejét struktúrálja, és amíg a munkahelyéről az iskolába ér biztonságban, jó helyen tudhatja gyermekét.
Azért szeretem a gyermekeim iskoláját,mert nagyon jó motivációs rendszere van. A gyerekek pontokat gyűjtenek, amelyeket vásárlóértékké alakítanak át. A pontozásban nem csak a tárgyi tudást értékelik, hanem kedvességet, segítőkészséget, stb. Így nem csak a jótanuló gyerekek tudnak eredményesek lenni.Amióta ezt a motivációs rendszert ismerjük nem kellett a gyermekemet győzködnöm a tanulás fontosságáról.Örömmel írja még a szorgalmi feladatokat is, és készít egyedül kiselőadásokat.